Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Linn - 17 februari 2009 19:12

Det blir inget Nordirland. För att det KANSKE kan krocka med vår praktik som, jag tror, inte ens är schemalagd än. De bad om ursäkt att de inte kollat det tidigare och hoppades att jag och Sara inte skulle bli besvikna.

 Jaha okej, vad ska vi bli i så fall?

Av Linn - 17 februari 2009 13:46

Jag har syndat. Jag har precis fetat i min en kexchoklad, även om jag lovat mig själv att inte göra det. Skämmes.


Vi har iallafall turism nu, jag är trött, som vanligt. Ikväll ska jag bannemig sova tidigare än tidigast, jag hatar att jag inte kunde somna inatt, och sen gå upp tidigt. Ingen bra kombination om man alltid är trött. Det känns som att jag har vartenda ett av saharaöknens gruskorn innanför mina ögonlock. Rava.


Nu ska jag kolla tågtider och busstider osv. Sen ska jag kräkas på mina uppgiftspapper.



Ovido - Quiz & Flashcards