Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Linn - 13 februari 2009 13:44

I morgon är det alla hjärtans dag. Valentines' day på engelska.

Jag ska börja kalla det Bullet for my Valentines' day, för Bullet for my valentine är något som aldrig någonsin kommer bli överskattat. Dom borde ha en egen dag. 14 februari är himlans passade. 

Av Linn - 13 februari 2009 13:18

Jag har inte haft otur idag, än så länge.


I morgon är det hjärtedagen. Jag och Thomas tänkte gå på Skansen då och titta på djur i bur, samt laga mat. Jag tycker att det ska bli mysigt, förhoppningsvis. 


Förövrigt, jag vill gå på konsert och inte kunna andas och vara svettig. Jag vill skrika tills rösten tar slut och sen skrika lite till. Helst skulle jag vilja rysa till Tears don't fall. Men det är bara en önskning just nu. 


puss.

Ovido - Quiz & Flashcards