Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Linn - 16 februari 2009 13:13

Om två månader fyller jag 18. Då blir jag stor och ska ta körkort. Idag fyller min mamma år. Min mamma är världens bästa. Grattis ska man säga.


Helgen var mysig, vi var på skansen på hjärtedagen och det var kallt och snöigt. Men det var mysigt. Väldigt väldigt mycket.


Strax ska jag ta min utrustning och åka till ishallen och spela lite hockey. Det tycker jag är roligt och idag känner jag faktiskt att det ska bli roligt att gå dit tillochmed, det brukar inte kännas så. Men idag!


Sen ska jag leta present till min kära mamma. Jag är dålig som inte köpt någon än, men jag och Thomas letade, som fasiken, men den enda sak hon sagt att hon vill ha fanns inte någonstans. Får se om jag hittar något idag, men hittar jag det inte i Stockholm, då lär jag bannemig inte hitta det i Säffle heller!


köss

Ovido - Quiz & Flashcards