Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Linn - 10 februari 2009 20:51

Igår fick jag ett telefonsamtal. Ett väldigt konstigt sådant. Det lät ungefär såhär. Någon ringer på dolt nummer;
Jag; "Häj!" (otroligt värmländskt)

Okänd person: "Får jag KNULLA med dig ikväll?" (inget hej, stor betoning på ordet knulla)

Jag: "Verkligen inte :)" (jag kunde riktigt se den glada smajlgubben framför mig)

Okänd röst: "Jo, men det vore väl skönt att få min stora sköna kuk i dig?" 

Jag: "Nej, det tror jag inte på"

Okänd röst: "Jo, den är både stor OCH skön"

Jag: "Du, jag tror inte din kuk är så jävla skön faktiskt!"

Okänd röst: "Joho!"

Jag: "Vem är det?"

*klick*


Jag undrar om gossebarnet fick något napp igår. Den som känner sig träffad till att vara denne okände pojk kan ju lämna en kommentar.

Av Linn - 10 februari 2009 18:01

OJ! Nu helt plötsligt hittade jag word. Gömt i en mapp jag tydligen missat förut. Jävlar i mig.

tie

Av Linn - 10 februari 2009 17:58

Just när jag lagt mig till rätta för att börja med casen som ska vara klar i morgon, slår det mig att jag inte längre har office på datorn sen vi formaterade den, då inte heller word. Det var ju rumpa. Den lilla lilla gnista motivation jag samlat på mig släcktes och ligger nu som en grå liten askhög på golvet bredvid min säng.

Ovido - Quiz & Flashcards