Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Linn - 9 februari 2009 22:11

Alltså, jag ångrar att jag inte såg Death cab på Arvika, FÖR JAG ÅKTE HEM! Vilket nederlag och fruktansvärd synd av mig. Jag skulle stått där och varit lycklig och ledsen på samma gång. Sådär som man blir av Death cab.

Ungefär som man blir av den här låten och videon, som är fruktansvärt värd att se.

Jag grinar, varenda gång jag ser den. Det är tillåtet.


I'll follow you into the dark

Nie

Av Linn - 9 februari 2009 19:11

Jag har ont i vänstra delen av min undre tandrad idag, bara för att jag har som plastkulor på vissa tänder för att höja upp, så att jag inte ska kunna få ihop tänderna, så att jag inte ska hindra tänderna från att flytta sig blabla. Dessa plastkulor glömmer jag bort att jag har och biter därför ihop allt jag kan, som jag alltid annars gör, vilket resulterar i att det gör ont även i tänderna runt om. Jag längtar tills jag får ta ur äckelrälsen, från och med den dagen behöver jag aldrig mer skämmas för mitt leende, förhoppningsvis!


Vill någon skriva en case i turism åt mig? Jag har inte den minsta lust alls till att göra det själv. Den ska vara klar på onsdag och jag har, såklart, inte ens börjat. Som vanligt skjuter jag upp allting till sista dagen, då jag antagligen inte kommer göra den idag heller. 


Jag har hittat en bra låt idag.

Dom kommer till Metaltown. Det är fränt.

Dead By April - Losing You.

Listen.

Ovido - Quiz & Flashcards