Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Linn - 11 februari 2009 20:13

Idag fick vi inget gjort alls på turismen. Jag är, rent ut sagt och ursäkta mitt ordval, så in i helvetes jävla trött på att det är så himla mycket gnäll om allt jämt. Det drar tid från oss som är där för att lära oss, för oss som tycker att det är bra som det är. Gå inte där då om det är så himla dåligt. Jag stör mig. Och jag tycker synd om vår mentor. Verkligen.


Jag är down idag. Saker går illa. Inget gjort på turismen, massa tjat. Alla hjärtans dag presenten har inte blivit skickad och jag har inte fått svar på mejlet jag skrev till butiken, jag skrev ett nytt mejl och avbeställde det jag beställt. Inget svar på det mejlet heller. Skickar dom det vet jag inte vad jag gör. Hela min plan gick i kras. Får åka ut o leta i morgon efter något liknande. Jag har en dålig dag, för allt känns jobbigt, jag skulle trösta mig själv genom att baka en kladdkaka. Den blev misslyckad. 


Förövrigt fyller min mamma år på måndag och jag har inte köpt någon present.


röv på denna dagen.

Ska verkligen sova jättejättetidigt idag. Så jag slipper den här dagen mera. 


Jag tänker inte ens skriva puss här. SÅ jävla dum är dagen idag.

Ovido - Quiz & Flashcards