Alla inlägg under april 2009

Av Linn - 1 april 2009 18:05

Jag måste göra som alla andra, och skriva att jag fullkomligt älskar vädret. Låt det nu vara såhär och förbjud att det ska komma en endaste liten flinga snö till. Man blir glad och det är så fruktansvärt skönt.

Av Linn - 1 april 2009 14:35

Idag har jag blivit aprilad. Min mentor sa till hela klassen att det var gratis kanelbullar i cafét. Alla gick på det och rusade upp till cafét. När vi väl kommit dit slog det oss att det av någon dum anledning var första april. Idag kan man inte lita på någon. Jag gillar inte att bli aprilad.


Jag har bokat in mig på riskutbildningen nu, 29 april. Det blir bra. Och dyrt. Men efter det ska jag ta körkort. Jag tar ett steg i taget på min väg till körkort och snabbt går det!

Ovido - Quiz & Flashcards