Alla inlägg den 3 mars 2009

tre

Av Linn - 3 mars 2009 17:50

Idag har jag pluggat. Det var inte igår inte. Både turism och idrott tillomed. Jag slog på stort. Vi har test på Sveriges landskap i morgon på turismen och även på förutsättningar för turism. Men Sveriges lanskap kan jag redan, så jag fick så att säga hälften gratis. 


Det blev ingen träning idag, Elin fick andra planer. Men så kan det vara. Vi kör nästa vecka istället bestämde vi. Jag tänker inte ge upp innan jag ens börjat!


Idag hade Thomas fått sitt paket från junkyard innehållande bland annat min katt-tröja från Emily the strange. Som jag verkligen hoppas att den passar, eller om den är måttad till en sparris, då skulle jag bli väldigt väldigt ledsen i ögat. Jobbig grej att jag inte får se den förrens om flera flera dagar. 


Avslutar med ett citat från Jennifer:

"Vad innebär det att man har bra hälsa?"
"Det är väl att man säger hej när man träffar någon?"


Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Jag bestämde mig för att vara tyst. puss.

Ovido - Quiz & Flashcards