Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Linn - 23 mars 2009 16:43

Tekla fyller egentligen år idag, men hon sa att vi skulle hoppa över det i år, av det faktum att hon inte känner för att bli ett ynka år åldre, eller för att få en rynka till. Därför skulle det egentligen ha stått att vi säger grattis här. Men eftersom vi hoppas över hennes födelsedag i år, så står det inte det.


Ledig dag stod det på schemat, men jag har bannemig pluggat. Riktigt ordentligt. Körkortsteori. Blä. Jag har både läst och gjort det på datorn. Jag laddar verkligen inför skolprovet, som ska skrivas i morgon eller på onsdag.  Jag SKA klara det på första försöket. Samma sak med det riktiga teoriprovet och uppkörningen. Men när väl skolprovet är klart ska jag se till att boka körlektioner snabbt, så jag får göra halkbanan snabbt, ska boka in mig på riskutbildningen (läs: den dumma idén) snabbt, och hoppas på att jag får mitt körkort snabbt efter att jag fyllt år. HELST inom en månad, från och med idag. Haha, lycka till då jag fyller den 16 april. Förhoppningsvis vill ingen annan ha körkort i april. Så det är frittfram för mig att boka mina tider dådet passar mig fint. Det vill säga; snabbt.

Ovido - Quiz & Flashcards