Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Linn - 20 mars 2009 17:19

Nästan hela min dag har jag spenderat åt att spela Theme Park World, det var jag asbra på när jag var mindre, fast slutade spela det när vi formaterade datorn en gång i tiden. Så började jag spela det idag och till min stora förvåning så var jag lika bra än. Man ska bygga nöjesfält och locka besökare och se till att allt står rätt till i parken. Det är fruktansvärt roligt, om man är lika pro på det som mig, så att säga. Jag ska nog fortsätta spela det resten av kvällen, det får tiden att gå iallafall.


I morgon ska jag och min klass till Göteborg på TUR-mässan. Samling halv 8. Omänskligt tidigt för mig på en lördag. Nästan så det borde vara olagligt. Men jag hoppas på att det ska vara värt det, man kanske kan fjäska in sig någonstans och få ett roligt sommarjobb!

Ovido - Quiz & Flashcards