Alla inlägg den 24 mars 2009

oj

Av Linn - 24 mars 2009 21:14

Jag tror jag håller på att bli man. Under min piercing har jag en leverfläck, MITT I den jäveln har ett svart hårstrå bosatt sig. Detta strå är säkert dubbelt så grovt som alla andra strån på hela min kropp. Och självklart har det satt sig i ansiktet. MEN problemet är att stråjäveln har jag dragit upp med roten ett oräkneligt antal gånger, i hopp om att det ska sluta växa. Det gör det inte. Så jag får väl fortsätta att dra upp det med roten, vilket gör ont gånger 19. Annars kanske jag skulle spara ut det och fläta in det i mitt vanliga hår och sätta en röd rosett. Tänk om det sprider sig. Jag kommer bli ökänd som skäggiga damen.

Av Linn - 24 mars 2009 16:26

Jag måste verkligen skriva igen hur stolt jag är över mig själv. Jag har köpt Ben n' Jerrys glass som jag ska äta upp bara för att jag tycker att jag har varit duktig idag. Half baked. Den är godast. Jag ska inte bjuda någon alls. Det är min egen belöning åt mig själv. Jag gillar när man har något att belönas sig själv åt.

Av Linn - 24 mars 2009 16:06

Skrev ju som sagt skolprovet idag, det gick superbra, fick 3 fel och får därmed VG i kursen. Så nu är det bara att ringa och boka körlektioner. ska försöka boka dom så att jag får dom tidigt. Nu känns det verkligen som att jag är på gång, det är fruktansvärt skönt faktiskt. Och är teoriprovet lika svårt som skolprovet var, så kommer det inte vara några problem. Det känns helt bra, utan några men.


Skolan idag var den längsta dag jag varit med om, ävenom jag bara var där 2 timmar. Kändes som att tiden stod stilla och jag ville inget hellre än att bara få gå. Kommer antagligen vara samma sak i morgon, men vi får väl se. Hoppas att det blir bättre. 


Jag förstår inte varför inte våren kan komma på riktigt. Kan inte snön bara låta oss vara, den har gjort sitt nu. Det är snart April, då ska det inte vara snö. Absolut inte.

Ovido - Quiz & Flashcards