Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Linn - 27 mars 2009 19:19

Jag blev utmanad Emma, att göra detta;
-Svara på frågorna.
-Välj ut fyra stycken att utmana.
-Skriv till dem att de är utmanade .
-Skriv även till den som utmanade dig, att du har gjort utmaningen.

Och här kommer frågorna:

Vilken mat äter du ofta?
Pasta med tillbehör. Smörgås.

När du är på kalas, är du den personen som sitter, eller hjälper du till med att duka av?
Beror på. Hjälper ingen så ställer man upp. Men om flera stycken redan håller på, så ser jag det som onödigt.

Var sitter du helst när du bloggar?

Ligger/sitter i sängen


Köper du ofta Triss-lotter?
Nej, men bingolott ibland


Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Hua Hin - Thailand 08. Utan tvekan.


Vilken TV-kanal tittar du mest på?

Oj, 5an gissar jag på.


Jag utmanar;

Malinda, Thomas, Malin, Lotta

Av Linn - 27 mars 2009 14:33

Snön vräker ner, vi har minst 1½ decimeter. Kramsnö. Jag som trodde våren var på väg. Men icke. Nej. Snön ska fortsätta beklä landet i vinterskrud. Jag förstår inte. Varför blir det på detta viset. Säger som Malin; "Vi kommer säkert få sitta i en halv meter snö på festival i sommar."

Det hoppas jag verkligen inte. Men fortsätter det såhär är det inte omöjligt att detta hemska påhitte öde möter oss trots allt. Fy.


Jag försöker faktiskt städa idag. Det går ganska bra. Fick i ordningfixat en så kallad "walk in closet" åt mig i helgen. Många tjejers dröm. Inte min. Men nu slipper jag iallafall pressa in mina kläder i min rosa mammut-garderob från barnens ikea. Så det blev mer plats. Mina kläder mår nog bättre nu. 

Men jag tycker fortfarande att det är lika tråkigt att städa. Helt sjukt tråkigt. Som tur är finns musik. Idag lyssnar jag på Secondhand Serenade, som jag hittade på Lottas iPod igår. Bra var dom. Ja. (Smakprov nedan)


Ikväll kommer Thomas :)



Ovido - Quiz & Flashcards