Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Linn - 17 mars 2009 21:25

I morgon ska vi till universitetet i karlstad med skolan och titta på någon UF-mässa. Efter det ska jag till Älvkullen och träffa mina favoriter. Det ser jag framemot en hel massa! :)

Av Linn - 17 mars 2009 16:52

Idag var det fruktansvärt skönt att komma hem från skolan efter en ovanligt seg dag. Hade konferensdelen idag på turismen. Det var mindre roligt, det enda vi gjorde som var av någon nytta var att ställa om några bord, torka av dem och tända ljus, samt sätta på en kaffebryggare. Ansträngande göra i 2½ timme. Mhm. Jag kunde faktiskt redan det sen innan.


Trött är jag idag. Mer än vanligt. Kunde inte sova i natt på grund av en äcklig liten fluga som surrade runt. Fick väl lite skylla mig själv, då jag i ren barmhärtighet (läs: protest) lät bli att döda den. 


Ska kanske ut och övningsköra senare idag. Får se hur det blir, jag har hört att man inte ska köra om man är för trött. Vad räknas som "för trött"? Måste verkligen läsa körkortsteori också. Känner mig så himlans lat just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards