Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Linn - 16 mars 2009 20:18

Såg att Lotta hade en länk om earth hour som namntillägg på msn. Så jag klickade in mig på den och fann att det var en anmälan till earth hour. Jag anmälde mig. Det tycker jag att alla ska göra, det är så lite begärt. Och faktiskt så kan man stänga av tvn och lampor 1 timme på lördagskvällen. Det är för en bra gärning.

Anmäl dig här:

http://www.wwf.se/v/klimat/earth-hour/1196404-earth-hour-2009-startsida

Av Linn - 16 mars 2009 11:58

Om en månad fyller jag 18 minsann! En liten liten pyttemånad.


Provet kändes sådär, inte jättebra precis. Men dugligt. Kanske. Åkte iallafall hem efteråt. Och sov, en timme eller så. Det var inte meningen, men det var verkligen otroligt skönt och behövligt. Men jag ska till gymmet snart, så min största bortförklaring till min lilla nap får nog bli att jag ska vara pigg och på topp på träningen. Ska förövrigt köpa månadskort idag, så att vi kommer igång riktigt på riktigt. Jag ska bli smal nu, någongång. Jag ska försöka. Jag hoppas. 

Ovido - Quiz & Flashcards