Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Linn - 25 mars 2009 19:44

Min dag har jag spenderat i Karlstad med Emma. Vi gick på stan och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag fick mig en klänning i stort leopardmönster, den var söt. Vi åkte sedan hem till henne och fortsatte prata. Trevligt var det.


Det fortsätter vara kallt ute, fruktansvärt kallt. Om kylan fortsätter såhär kommer vi aldrig få sommar. Och det är något jag verkligen verkligen vill ha just nu. Är mer än trött på att det ska vara kallt ute fortfarande. Jag vill ha sommar, så att man kan gå ute på stan och äta glass utan att frysa ihjäl. När jag stod och väntade på bussen hem såg jag dock en person som trotsade kylan med en magnumglass i handen. Hon var modig, för det såg kallt ut. Ruskigt kallt.  Men gott. Väldigt gott. Själv höll jag mig från att äta glass tills jag kom hem, jag har ju trots allt en halv burk Half Baked i frysen. Glass är det bästa jag vet. Jag tror att glass kan skapa världsfred.

Ovido - Quiz & Flashcards