Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Linn - 18 mars 2009 21:19

I morse vaknade jag 10 minuter innan mitt larm tjöt, sånt gillar inte jag. Det känns som en ganska onödig grej.


Som sagt så åkte vi till Karlstad med skolan idag, Uf-grejen var inte så himla roligt må jag säga. Så jag stannade bara en halv timme, sen åkte jag till Älvkullen för att träffa mina söta goa favoritvännor Emma och Malin. Men jag träffade fler än bara de två, utan jag träffade många andra söta medianer med. Då insåg jag hur mycket jag saknade alla dem. Verkligen superdupermycket.


När de slutat för dagen åkte vi in till stan och fikade och pratade, precis som vi gjorde för ett år sen. Vi gick sedan på stan och jag hittade en gul/vit randig tröja som var fin, som jag inte köpte.


Jag tycker så mycket om Malin och Emma. Mina söta små beztizar, med z.

Ovido - Quiz & Flashcards