Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Linn - 19 mars 2009 23:27

Man behöver inte förklara varför man tycker om päron

Av Linn - 19 mars 2009 19:12

Varför skjuter man upp så mycket till "sen" eller "i morgon" eller helt enkelt "en annan dag"? Jag gör det otroligt ofta, många gånger är det även ganska viktiga saker som jag tar initiativet till att göra "en annan dag". Läsa körkortsteori till exempel, det har jag sagt att jag ska göra i flera dagar, men jag gör det inte, inte mycket iallafall. Jag kanske läser en sida, och kommer sedan på att jag ska göra något annat, sen blir det inte av någon läsning iallafall. Även om jag vet att jag måste. Skolprovet ska vara klar innan nästa fredag, och nu börjar jag känna stress. Igen. Jag ska verkligen läsa körkortsteori hela min lediga måndag. Jag lovar. På hedersord!

Ovido - Quiz & Flashcards