Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Utmanad

Av Linn - 27 mars 2009 19:19

Jag blev utmanad Emma, att göra detta;
-Svara på frågorna.
-Välj ut fyra stycken att utmana.
-Skriv till dem att de är utmanade .
-Skriv även till den som utmanade dig, att du har gjort utmaningen.

Och här kommer frågorna:

Vilken mat äter du ofta?
Pasta med tillbehör. Smörgås.

När du är på kalas, är du den personen som sitter, eller hjälper du till med att duka av?
Beror på. Hjälper ingen så ställer man upp. Men om flera stycken redan håller på, så ser jag det som onödigt.

Var sitter du helst när du bloggar?

Ligger/sitter i sängen


Köper du ofta Triss-lotter?
Nej, men bingolott ibland


Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Hua Hin - Thailand 08. Utan tvekan.


Vilken TV-kanal tittar du mest på?

Oj, 5an gissar jag på.


Jag utmanar;

Malinda, Thomas, Malin, Lotta

 
 
Lotta

Lotta

27 mars 2009 20:16

Nu har jag gjort den! :)

http://lottaforslund.blogg.se

 
BJERNHAGEN

BJERNHAGEN

28 mars 2009 01:24

tyck till om min nya låt som ligger uppe! :)
egenskriven på improvisation.

http://lisabjernhagen.blogg.se

 
Emma - bloppis

Emma - bloppis

28 mars 2009 20:18

Kolla in min bloppis :)

http://emmaelefant.blogg.se/bloppis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 1 augusti 2011 22:05

Jag står på mållinjen. Mållinjen till målet jag haft sen jag var sex år. Ett mål jag alltså nu har haft i 14 år.   Jag är ett steg ifrån. Jag trodde inte det här, på riktigt.   Nu är jag så nära så jag nästan kan ta på det. Det är ett...

Av Linn - 30 juli 2011 14:56


En kompis till mig och jag pratade för en tid sedan om hur enkelt det var att skaffa nya vänner när man var liten, kontra att skaffa nya bekantskaper idag.   När man var liten behövde man gå fram till någon i sandlådan och fråga om man fick vara ...

Av Linn - 17 juli 2011 22:16

det går faktiskt bra nu. efter ett negativt inlägg med sjukt irriterande saker så kan jag ju meddela att saker och ting börjar ordna upp sig.   Jag kom in på min drömutbildning hälsa och wellness, och jag kom, hör och häpna, in på högskoleprove...

Av Linn - 8 juli 2011 10:22

Goderdagen. Nu är det så att det senaste har det kommit upp irritationsmoment för mig som jag verkligen, från djupet av mitt hjärta, irriterar mig på. Jag måste dela denna irritation med eder känner jag. Nu följer en lista på sjukt irriterande sake...

Av Linn - 18 maj 2011 22:28

Igår gjorde jag mitt livs första operation. jag plockade bort en vätskefylld cysta från handleden med lokalbedövning, jag var alltså vaken och klar i huvudet. Jag kom fram till vissa saker: En timme känns aldrig så lång som den gjorde igår. 5 sp...

Ovido - Quiz & Flashcards