Alla inlägg under mars 2009

sju

Av Linn - 7 mars 2009 11:19

Förut i morse hämtade vi ut våra framkallningar från Thailandsresan. Det är verkligen en speciell känsla att titta på bilderna på fotopapper och ha den i handen, än att sitta och titta på dem på datorn eller tvn. Jag längtar verkligen tillbaka till Thailand, helt sjukt mycket. Jag vill dit igen. NU! åh. Jag vill vara rik och inte ha skola, så man bara kunde sticka iväg när man kände för det.


Om några timmar ska jag och pappa in till karlstad på hockey. Det ska bli trevligt!


Idag ska jag vara avundsjuk på alla som är på metallica och sörja att jag inte är en av dom.

Av Linn - 6 mars 2009 22:08

Jag tycker om att det är helg. Och om en vecka har jag precis kommit fram till min älskling. Det tycker jag också om.


I skolan idag ritade jag en befolkningspyramid, som jag inte hann klar med, men jag kände mig duktig, jag var den enda i min grupp som gjorde något. De andra 2 ritade upp hur deras kvarter såg ut. Fast det gjorde inte så mycket. Jag gillar inte grupparbeten egentligen, eftersom att jag vill att arbetet ska se ut och bli så som jag själv vill och har planerat. Annars kan jag bli en surpuppa.

På riktigt.

Därför blir jag bossig när sånt kommer på fråga, men sur när andra inte vill arbeta. Men så länge jag får bestämma är jag nöjd. Jag är en grupparbetes-Hitler.


Förövrigt. Nu lyssnar vi på en låt som väcker både bra och dåliga minnen.

Den ska spelas på min begravning.

Rys.


fem

Av Linn - 5 mars 2009 20:33

Idag har jag och Lotta gjort de sista pärmarna på körskolan. Dock blev den sista inte rättad. Men så gott som klara är vi iallafall. Det känns mer än bra att ha det gjort, så man slipper stressa med det. Så jag ska försöka göra skolprovet så snabbt jag kan efter att sista lektionen är klar, så jag får börja med körlektionerna och snabbt klara av halkbanan. Då känns det som att man är halvvägs. Jag vill verkligen ha körkortet innan sommarn. Jag vill!


I helgen ska jag trösta mig själv med att jag inte kommer kunna gå på metallica med att gå på hockey med min pappa i stället. Snällt av honom att ta med mig tycker jag. Verkligen.


Nu ska jag gå och plocka ut kladdkaka ur ugnen och skaffa en till haka.


Puss.

Av Linn - 4 mars 2009 18:16

Dagens upptäckt; The Sounds spelar på alla 3 stora festivaler i år. Jag ska stå längst fram och sjunga mig förbannat hes till Living In America.

HURRA!

Av Linn - 4 mars 2009 13:42

Jag fick MVG på förhöret i Turism, med förutsättnignar för turism o det där.

DUTTIG DUTTIG JAG.


puss.

tre

Av Linn - 3 mars 2009 17:50

Idag har jag pluggat. Det var inte igår inte. Både turism och idrott tillomed. Jag slog på stort. Vi har test på Sveriges landskap i morgon på turismen och även på förutsättningar för turism. Men Sveriges lanskap kan jag redan, så jag fick så att säga hälften gratis. 


Det blev ingen träning idag, Elin fick andra planer. Men så kan det vara. Vi kör nästa vecka istället bestämde vi. Jag tänker inte ge upp innan jag ens börjat!


Idag hade Thomas fått sitt paket från junkyard innehållande bland annat min katt-tröja från Emily the strange. Som jag verkligen hoppas att den passar, eller om den är måttad till en sparris, då skulle jag bli väldigt väldigt ledsen i ögat. Jobbig grej att jag inte får se den förrens om flera flera dagar. 


Avslutar med ett citat från Jennifer:

"Vad innebär det att man har bra hälsa?"
"Det är väl att man säger hej när man träffar någon?"


Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Jag bestämde mig för att vara tyst. puss.

Av Linn - 2 mars 2009 20:20

Idag fyller min Farfar 74 år. Jag tror han har kalas uppe i himlen.Jag saknar verkligen honom. Grattis.


Jag har ont i munnen idag, för tandläkaren spände min räls superduper mycket. Och det är otroligt ickeskönt och uschigt.


Idag i Karlstad så träffade jag Isabelle av en ren slump inne på mitticity. Det var otroligt trevligt må jag säga. Henne har jag inte sett på flera månader. Det är alltid roligt med lite återseende.


Jag vill åka utomlands. Det vore så fruktansvärt skönt, att komma bort från snön som vräker ner och bildar vårt landskap, som var på väg mot vår, vitt återigen. Usch och fy. 

Av Linn - 1 mars 2009 21:27

Igår fyllde Malin år. Idag fyller Madeleine år. Grattis får man säga då.


Jag har nyligen kommit hem från ett fint lov hos min lover. Det har varit helt bra. Inget att gnälla på alls. Idag var vi ute och gick på lillsjöns is, och tog lite bilder och så. Det var fruktansvärt mysigt och jag var sådär lite extra fjärilig i magen och kär. Jag tycker om den känslan. Jag tycker om honom.


Förövrigt. Jag vill tatuera mig.

Igen.

NU!

Nästa månad ska jag göra det. Senast. Jag vill även fylla i den tatueringen jag redan har. Den är ojämn. Det är usch. Men allra helst vill jag göra en till. En jag länge har tänkt på. Men den är en liten liten hemlis.

Ovido - Quiz & Flashcards